pengikut

Sunday, January 31, 2010

sex or hugging?

which are u? ha.ha.

harz-aku pilih sex. sex memuaskan,melepaskan tension. dapat pegang apa yang kita nak!

apeez-sex! rasa lebih puas if sumone memuaskan kita. hahaha. sex juga dapat melepaskan tension dan kepuasan dalaman.

yana-i choose hug. i think benda tu dah memadai. for age like us,sex xpatut! haram sangatlah benda tu. aku da sampai darjah khas so malu teramat ar kalau wat seks tu. plus. hug is sweeet. sex is a crime(for us)

farah- hugging sbb bnda tu still bole terima lg. sex not necessary la sbb sex mcm trlalu biadap. peluk bole menenangkan seseorg. n sbb peluk bole bg org rasa secure. hehe. to sinac,sex is all about lifestyle. as for me, sex is all about sin! hahaha and peluk dgn perempuan okay la.

rahim-saya pilih hug. hakhak. peluk itu dapat memberi kepuasan beb!! memang tak dinafikan lelaki ramai pilih sex!! not for me. hehe. fateha jangan marah saya oke kalo saya terpeluk awak. hakhak.

ujang-oups!! haha, aku xda idea nk cakap la,erm,aq pilih hug. coz dapat lepaskan rasa rindu terhadap seseorg n dapat lepaskan segala2 nyew! hahaha
/aq nak pilih sex,coz rase sedap arghh!! gile stim beb! hahaha

shayna-huglah!

me-, ha.ha. i much prefer sex if sex is better than hug, but if hug is better than sex so thats mean i will choose hug. nvmla,pada saya dua2 penting. ha.haa.ha.
anda pula gimana?

No comments:

Post a Comment